Pokémon Emergency
S1, E2: Ash, carrying his badly wounded Pikachu, rushes into Viridian City, which is on alert for Pokémon thieves like Jessie, James, and Meowth of Team Rocket; Ash tries in vain to fight off Team Rocket's Pokémon, but his Pikachu and others join the fray.