Purple Car / Present for Maria / Blue Van
S1 E6: Lola learns you must stop when the traffic light is red and helps grandma get to the park. / Lola helps a family of penguins cross the road and finds out what's in the box Jesse has brought Maria. / Lola meets a bird on the big wheel and joins Peter, Max and Elephant at the racetrack.