The Sound and the Syllable Regnando nel silenzio
S1, E6: Leonor and Jeannie rekindle their relationship; Sarah fears she won't be accepted into the contest because she did not reveal she's autistic on her registration form; Deborah supports Sarah's desire to participate in the contest.