The Call - Ups Rúben Dias
S1, E4: Rúben Dias in one of the best midfielders in the world, but do you know what one of his greatest passions is and what he might to after soccer? You'll be amazed. You see these players every day on social media, in the stadiums, or on TV, but now it gets intimate. Paulo Futre and Joaquim Sousa Martins uncover the private life of one of soccer's biggest players. Meet the person behind the player.