Saimin / Flavor Concentration Counter / Instant Noodles
S1, E3: Once again, Koizumi-san cooly declines Yuu's invitation to go eat together, but giving up is not Yuu's style. The two of them actually meet at a ramen shop, but it's jam-packed and there are single seat cubicles and Koizumi-san could not be further away! However, Yuu's going to have her moment in the sun where she gets to flex her cooking chops...