Season 1 Episode 3
S1, E3: Holly Box-Springs wants Tina Burner to help her design the costumes for Paige Turner's final season of So You Think You Can Drag. But Tina refuses to help Holly because she doesn't want to have anything to do with Paige. Meanwhile, Marti signs up for Drag Queen Story Hour to prove to his husband he's good with children and would make an excellent father.