Season 1 Episode 6
S1, E6: Determined to get in better shape and live a healthier life, Brita and Jasmine join Marti at a drag queen spin class. Meanwhile, Holly is getting ready for the first night of Paige Turner's drag competition So You Think You Can Drag. Tina and Chelsea are there to make sure Holly takes home the crown.