The Adventures of Kid Danger Sushi Sitter / Cheer Beast
S1, E6: Captain Man must save Kid Danger from Drillfinger with the only tool he has, a motorised toilet. Prepping for cheer tryouts, Piper tries out Captain Man's now-discontinued health programme, but when she turns into a beast, the heroes must stop her.