Teeny Weeny String Bikini
S1 E6: It's time for the best friends to face the biggest challenge on their trip -- walking on the beach. Tina has an eye-opening appointment with Dr. Procter. Also, a shameful secret from Vannessa's past threatens to jeopardise her diet.