The Beginning
S1 E1: The day before he starts high school, Ashiya Hanae becomes possessed by a strange, fuzzy yokai and grows ill. Ashiya discovers the Mononokean, specialists in exorcising yokai, and meets grumpy master Abeno Haruitsuki.