Vadhandhi: The Fable of Velonie The Dead Star
S1, E1: An abandoned corpse is identified as a famous movie star, causing huge publicity. In the past, a beautiful young girl, Velonie, has her interests torn between her secret lover, Tony, and her jealous fiancé, Vignesh.