Mayor Of Kingstown The End Begins
S1, E2: Local gang leader Bunny is upset when one of his guys gets taken off the yard; Mike brokers a deal, and is later visited by two FBI agents whom Mitch worked for; Milo has instructions for Josef on how to get closer to Mike.