Loren & Alexei: After the 90 Days The Future Is Now
S1, E6: With bonus scenes -- Loren seeks advice from her psychic while her parents complain to their other daughter about Loren and Alex's potential move out of state. Loren uses all her tricks to get a reluctant Alex to interview doula candidates with her.