Chaika the Coffin Princess The Girl Who Bears the Coffin
S1, E1: While foraging for food in the forest, an unemployed saboteur, Toru Acura, encounters Chaika Trabant, a young white-haired wizard who is carrying a coffin. Their encounter is interrupted by the appearance of a man-eating unicorn.