The Rise Of Five
S1, E1: After the Mighty Med hospital is destroyed, Kaz, Oliver, and Skylar join forces with Bree and Chase to form a powerful elite force that combines bionic heroes and superheroes. Together, they vow to track down the villains and keep the world safe. (S5 Ep1)