The Secret Library: Olaf and the Tale of Miss Nettle
S3, E13: When Sofia's amulet summons Olaf, the crazy snowman from Frozen, instead of a princess, the two set off to stop Miss Nettle from stealing the snowdrop flowers from Freezenberg.