The Woman at the Airport
S1, E10: Dr. Temperance Brennan and FBI Special Agent Seeley Booth travel to Los Angeles to determine the identity of a woman whose body parts were found near Los Angeles International Airport. With Booth at the wheel of their convertible rental car, they are assisted on the L.A. end of the case by young FBI agent Tricia Finn, who is a little too eager to help.