The Wrath of Con
S2, E23: Blair pressures Georgina (recurring guest star Michelle Trachtenberg) to help her in a scheme to make amends for her past bad behavior. The rivalry between Nate and Chuck over Blair comes to a head. And Lily hatches a secret plan to help Rufus with Dan's college tuition.