Shehar Lakhot Where's My Car?
S1, E2: Dev is forced to team up with the diabolical twins to find RP's car. Kairav is involved in a larger game that he has no intention of losing. Pallavi investigates the foreigner's murder despite Rajbir telling her to close the file.