7 Days In Havana
A contemporary portrait of this eclectic, vital, unique city, told through a movie made of 7 chapters, directed by 7 internationally acclaimed directors. Each chapter depicts a day of the week through the extraordinary lives of its characters. A world away from the familiar clichés, the film aims to express the soul of Havana and its diversity in a touching, entertaining and funny style. All seven stories have independent plots, but the connections between them create a powerful dramatic unity. Emblematic Havana landmarks form the backdrop to the chapters in which several characters appear more than once, organically connecting the narratives and demonstrating that in Havana all social spheres intersect.