Alien Siege
'Alien Siege' is a thrilling alien invasion disaster movie. After an alien space craft appears above Washington, D.C., a disparate band of residents in a small Connecticut town must fight off a unit of alien soldiers on the hunt for the President of the United States after his escape chopper crash lands nearby.