Area 51 Nevada
After witnessing a traumatic event outside her house that no one can seem to explain, Carina and her husband decide to travel to the infamous Area 51 to find some answers. There they meet UFO enthusiasts and conspiracy theorists and together set out to get to the truth, but a group of strange men in black are determined to stop them. The truth may be out there but it's more terrifying than they ever imagined.