Brotherhood
Adam Buckley finds himself in the middle of a convenience store robbery during his last night as a pledge for a college fraternity. When the initiation ritual goes horribly wrong, and every move proves disastrous, Adam is forced to confront a new challenge all together, and he has to take a stand in one ther year's most nerve shredding thrillers.