Demonia
Godfather of Gore Lucio Fulci returns to the startling imagery and bloody excesses of his '70s/'80s classics for an unholy saga of demonic nuns and supernatural carnage: When a Canadian archeological team begins excavating the ruins of a medieval Sicilian monastery, they will unleash the vengeance of a crucified coven of satanic sisters with full-on Fulci fury.