Diamond Star Heroes Live From Sheffield
47 years after their birth, rock band Def Leppard return to their home city to perform their second ever stadium concert in Sheffield.Kicking off their European tour, this monumental homecoming show was performed to a roaring crowd of over 30,000 fans. It includes classics Photograph and Pour Some Sugar on Me as well as UK live debuts Take What You Want and This Guitar, the latter dedicated to the band’s late great guitarist Steve Clark.