Edge Of Love
When the Welsh poet Dylan Thomas and his flirtatious wife Caitlin sweep into war-torn London, the last thing they expect is to bump into Dylan's childhood sweetheart Vera. Despite her joy at seeing Dylan after so many years, Vera is swept off her feet by a dashing officer, William Killick, and finds herself torn between the open adoration of her new found beau and the wily charms of the exotic Welshman.