Ghosts of Abu Ghraib
The familiar and disturbing pictures of torture at Iraq's Abu Ghraib prison raise many troubling questions: How did torture become an accepted practice at Abu Ghraib? Did U.S. government policies make it possible? How much damage has the aftermath of Abu Ghraib had on America's credibility as a defender of freedom and human rights around the world?