Golda
Golda, a ticking-clock thriller sharing the intensely dramatic events, high-stake responsibilities, and controversial decisions that Meir - also known as the 'Iron Lady of Israel' - faced during the Yom Kippur War in 1973. Her actions, in impossible circumstances, would ultimately decide the fate of millions of lives.