Guadalupe: The Miracle and the Message
In 1531 in Mexico, the Virgin Mary appeared to an indigenous convert named Juan Diego. As a result, our Lady of Guadalupe's image was miraculously imprinted on Juan Diego's cloak. Featuring interviews with leading theologians, historians & scientists, this film explores both the inexplicable mysteries behind the image and the continued relevance of the Guadalupe apparition to the modern world.