Heathers
Tired of the standard high school cliques; the preppie jocks, geeks and popular girls ‘The Heathers’, Veronica and rebellious boyfriend J.D. team up to put these kids in their place with lethal consequences. This black comedy was an instant cult teen classic, and it remains so.