House of Dreams
House of Dreams is an imaginative concert designed by Alison Mackay. It is a magical journey to the meeting places of baroque art and music by Bach and Handel. The Tafelmusik Baroque Orchestra, who specialize in historical performance is directed by Jeanne Lamon.