I Am Zlatan
I AM ZLATAN is the incredible true story of one man’s meteoric rise as a football legend. Facing adversity in an urban jungle, a young Zlatan finds salvation in football and soon discovers his remarkable talent. Against all the odds his confidence and skill catapult him to the top of international football, where he fulfills his dreams playing for Malmo, Ajax and Juventus.