J Mascis - Live at Spiegeltent Festival
Touring on the back of his first solo studio album, Several Shades of Why, Mascis delivers his trademark laconic guitar riffs with an acoustic delicacy. With beautiful, raw vocals sung in his signature style, this is J Mascis laid bare.