Killers
Spencer Aimes (Ashton Kutcher) is just your average, undercover, government-hired super-assassin. When he meets Jen Kornfeldt (Katherine Heigl), he finds true love… and happily trades international intrigue for domestic bliss. Enjoying a picture-perfect marriage, Spencer becomes the target of a multi-million dollar hit. The hired killers have been stalking the happy couple for years, and could be anyone: friends, neighbors, the grocery store clerk, even that crabby old guy shuffling across the street. Now Spencer and Jen are on the run for their lives, all the while trying to save their marriage, and just plain survive.