LEGO Star Wars: The New Yoda Chronicles – Escape from the Jedi Temple
Luke’s immaturity nearly puts him and his friends in the hands of Darth Vader. Seeing this, Yoda and the Ghost of Obi-Wan decide it’s time to further Luke’s training by bringing the last of the JEDI HOLOCRONS out of hiding -- but first they recall the thrilling heist they pulled to free the Holocrons from the Temple in the dawning days of the Empire.