Lovely Molly
Lovely Molly is the petrifying new film from the groundbreaking director of The Blair Witch Project and the executive producer of The Lord of The Rings. When newlywed Molly returns to her long-abandoned family home, she is plagued by a series of disturbing events that leave her shaken and defenceless. Reminders of a nightmarish childhood lead her to the shocking conclusion that, somewhere in the house, lies an evil that will pull Molly and all those around her into darkness and death. Unable to escape, she must soon face her deepest fears and confront the evil that lurks in the dark.