My First Summer
Having been raised in complete isolation in a remote part of Australia, the sheltered Claudia finds herself stranded and emotionally ill-equipped to cope following the death of her mother. But then, the free spirited Grace appears in the garden like a mirage and the two young women quickly form an intense bond, finding in each other the support, love and intimacy they both need. But can their romantic idyll endure the pressures of the real world? Katie Found's poetic debut feature is a beautiful and moving tale of first love and loss.