Nas, Live from the Kennedy Center with the National Symphony Orchestra
When Nas was just 19 years old, he composed what would become one of hip-hop’s defining masterpieces, Illmatic. To mark its 20th anniversary, Nas delivers a standout performance with the National Symphony Orchestra at DC’s Kennedy Center.