Norwegian Wood
Based on Haruki Murakami's bestselling novel comes one of the most anticipated adaptations in cinema history. Directed by Academy Award nominee Tran Anh Hung and featuring a score by Jonny Greenwood, Norwegian Wood is a beautiful and beguiling story of passion and heartbreak in a time of global instability. Tokyo, 1968. Students around the world are uniting to overthrow the establishment and Watanabe's personal life is similarly in tumult. Deeply devoted to his first love, Naoko, their complex bond is threatened when the outgoing, vivacious Midori marches into his life, forcing Watanabe to choose between his past and his future.