Notre Dame: Race Against The Inferno
On April 15, 2019, during Holy Monday Mass, the world’s most famous cathedral caught fire. Notre Dame de Paris was ablaze in minutes, as an epic battle unfolded for heroic French firefighters. Exclusive footage and interviews bring vividly to life the moment-by-moment courage of the Paris fire and police services, as they put their lives on the line to save this historic building.