Nuclear
Brutalised and traumatised young girl, Emma, and her mother are on the run. Finding refuge in an isolated retreat, where a nuclear power station looms. As Emma builds a relationship with an enigmatic boy, she begins to break away from the protection of her mother and is forced to navigate a hostile world alone. A tense and haunting tale of a toxic family with a dangerous past.