One Last Time: An Evening with Lady Gaga and Tony Bennett
A new live concert special honoring the musical legacy and enduring friendship of Tony Bennett and Lady Gaga. Filmed at two sold-out shows at Radio City Music Hall in August 2021 to celebrate Bennett's 95th birthday.