Rising: Heart of Iron
Fifteen-year-old genius Riri Williams finds herself in the middle of a cosmic conflict when Hala the Accuser steals her homemade Iron Man suit and her A.I. BFF. She’ll have to team up with the Secret Warriors in order to save her best friend and protect the Earth from the evil unleashed by Hala. And who knows: maybe she’ll even make some new friends along the way.