Roman Zaslavsky Live
Roman Zaslavsky understands how to contrast the two ingenious opposites Robert Schumann and Franz Liszt side by side, on one recording giving each one his due, thus offering a completely new approach to their music in this recording live from the Castle Bad Homburg.