Romantic Comedy
'Romantic Comedy' is a documentary that goes under the surface of our favourite films, seeking to better understand the way we view love, relationships and romance. They're hugely successful and deeply loved by many, but have often avoided critical analysis. Helped by a diverse chorus of critics, actors and filmmakers, and with original songs by her band Summer Camp, director Elizabeth Sankey embarks on a journey of investigation and self discovery.