Samantha Hale: Only Happy When It's Raining Men
On Samantha Hale's debut album "Only Happy When It's Raining Men," she dives into what it's like having The Skipper from Gilligan's Island as her grandfather, lets us in on her fabulous career as a straight woman working with drag queens, and gets very real in finding the humor in losing her mother to cancer.