Scars of Xavier
By day Xavier works in a car wash service, but by night he is a brutal and vicious serial killer who primarily targets young women…until one day he meets Karolina and suddenly everything changes. Newly found emotions kick his murderous desires into overdrive and his urge to kill grows stronger.