Shaun of the Dead
Shaun's humdrum existence takes a turn for the interesting when the undead take over London. Leaping into action, Shaun gathers his loved ones in the safest place he knows. Shaun, his mum and her boyfriend, his girlfriend, Liz, and his flatmates Ed and Pete fight off a fate worse than death from the local pub.