Son of a Gun
JR, a small-time, teenage criminal finds himself locked up for a minor crime and forced to adapt to the harsh realities of prison life. Fellow prisoner and Australia's most notorious criminal, Brendan Lynch, offers JR protection, but it comes at a price. Upon release, JR must help secure Lynch's freedom by staging a daring prison break.