Spark
Spark is a wisecracking, teenage monkey who lives on an abandoned planet with his friends Chunk and Vix. Thirteen years ago, power-hungry Zhong seized control of their planet Beta, wiping out Spark's family and sending him into hiding. Now, Zhong plans to use the deadly space Kraken to destroy the entire universe, and no one but Spark can stop him.